tjohejsan....


shit vad slut jag är, har precis spelat innebandy match, som vi vann med 3-2 
trots att vi spelade som krattor vissa stunder, allltså vi har våra brister  )
men dessa girls älskar jag så mcyket, ingen har mer skojj än vad vi har, det är sant!

mmm, och tidigare idag var vi i simhallen med das klassen och jävlar vad segt det var,
visst inte att det var så slitsamt att simma , men efteråt blönade jag mig själv med en
kanelbulle och en coca cola, det var jag så värd ,
och efter skolan traska jag hem till anna mitt andra hem, och där var det chill
somvanligt, vi såg på OC och sedan fick vi ta en runda med lilla grisen, annas hund, Dixie är namnet
och hon är sötaste hunden i stan , haha lätt :) pussar till henne ,

nu måste jag avrunda, tänkte lägga mig en aning tidigare idag





image11




puss å godnatt ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0