lördag idag...

Min dag igår var mycket trevligt ! 
Det var väldigt veligt om vi skulle gå ut eller stanna inne framför film och bara vara.
Men det blev en mixture =)  
 
My night
Vi kom hem till julia, träffa hennes kattungar som hon skaffat för bara några få dagar sen
Percy och gustav hette dom,  mitt minne hade svårt att komma ihåg det då,
men nu är det bättre ! sedan gick vi till julias stuga och, alltså tiden gick så jäkla fort, men vi dansade lite haha och sedan däckade vi framför filmen festival, ja Den är sjukt himla bra ! Med Ebba Hultquist och snygge marc !

och ja senare så hände det de att jag och älskaling fick pallra oss hemåt och då var det 219369846 minus grader
och väldigt Kallt, 
kom hem och snacka lite innan vi sov, och när vi sov då sov vi som stockar,
MEn jag vaknade av att jag frös sjukt mycket, å sedan somna om igen !
OCh klockan åtta idag
LÖRDAG
skulle vi upp för att kolla på innebandy match, vet icke hur anna kan men hon är världens morgonpiggaste
människa,  men jag tog mig upp och iväg till slut,
och sen skulle jag sälja hembakat , för att få ihop pengar till klassens STHLM resa , och idag var det ännu mera
kallt och det var så dåligt planerat så jag fick står där i 2 tim och frysa ihjäl mig.
och ikväll vet jag inte om jag orkar göra någonting alls,
är verkligen trött hela tiden !


  Tips på grymma parfymer som måste provas,
image7  de här parfymen alltså, Mm goding;

image8
Och den här ifrån Thierry Mugler ;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0