jag vet inte...

hur jag ska börja,
dagen har varit okej men hyffsat seg, hmm
jag vaknade 7.40 och det var verkligen försent , eftersom jag började min första lektion; teknik 8.00.
Så jag fick stressa på mig kläder, strunta i frukost och lägga på mig en snabb sminkning i bilen och blev
 fem min sen,  detta händer mer än ofta kan jag säga!
JAG måste bättra mig,
men grejen är att jag lägger mig så sjukt sent,
Jag var iaf jätte hungrig men med min vanliga tur så var kiosken stängd, bajs på de.

ja och nu sitter jag och vet inte vad jag ska skriva och allt bara snurrar i huvudet på mig för att jag är sjukt trött !
men som tur va så kom min homie anna till mig en stund nu ikväll och vi softa framför tvn,  de va mys, vi såg på mitt favourite program hannah montana, hon är för skön alltså =) och jag hade svårt att hålla ögonenöppna så jag somnade en kortis,



Igår hittade jag dessa bilder på SPICE GIRLS

image9

 spice girls DÅ?


image10

och spice girls nu?

jag älskar spice girls, eller det gjorde jag när jag var mini iallafall.
klädde mig i spice girls skor, mag korta tröjor och lyssnade sönder på deras låtar,
haha jaf var nog nästan deras största fan = D
och favoriten var mel c eller Geri tror jag, shit jag kommer inte ihåg nä.



bajs bajs :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0