i can't keep my eyes off of you.....


heter en bra låt som jag lyssna på idag ja :)
som jag bland annat har lyssnat på den 4 långa bil resan till värnamo , japp
himla segt , fast jag sov de mesta, ååh så härligt när
man kan somna till musik !
annars i värnamo har jag träffat min mami, drf tatt ledigt från skolan
så gött ! skolan sliter verkligen på en ,men
om ungefär fyra veckor är det lov, YES

usch, vad vädret är trist asså, man känner sig sjukt trött hela tiden.
ja och om en kvart skall jag till anna som jag nyss pratat med i phone
alltid mys och efter det ska vi träna innebadny, det är najs !
längesen jag tränat faktsikt , har bara spelat match huhu,

så jag skriver kanske några rader när jag är hemma again, kram kram



      Nu är jag hemma igen,
och har bestämt att jag ska nanna tididgare idag,
så att jag orkar vakna imon,
och slipper gå upp en halv timma innan åtta och stressa ihjäl mig,
SOMALLTID annars , men nu är det ändring på den saken,
vi får se ?


SOPHIA BUSH
image1
världens sötaste tjej , utan lugg



image2
söt söt söt




nej nu ska jag bege mig, puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0