tjingeling....

NU är julafton över, men inte för min del.
Idag firar vi engelsk julafton, plus att jag öppnar alla min paket idag eftersom min mamma inte var här igår och kommer idag, mysigt blir det.

På julafton igår var jag och min familia hos våra kära grannar, som är som en andra familj för oss.
 Väl där åt vi oss proppmätta av all mat dom tvingade i oss, det blev risallamalta (stavning?), till efterätt och Kalle sattes på klockan tre och efter ett tag juklappsöppnandet.  
Av william fick jag ett läppglans,även om  jag inte ändväner läppglans så ofta så var det riktigt fint, jag är nöjd.
Sen tackade vi så mycket och kilade hemåt när klockan närmade sig sex = )
Hemma tryckte jag i mig massa choklad och godis ändå tills jag gick till sängs. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0