nu har jag bråttom....

men dte är inget nytt, inte alls ! dom som känner mig vet, förlåt jag kan inte hjälpa det, jag är en  tidsoptimist. Jag tror alltid att jag har all tiden i världen,  

iallafall idag var det bara en lektion i skolan och det har aldrig hänt förr=D fast hela dagen har jag ändå suttit och pluggat på ett arbeta om energikällor som ska lämnas in imogon, och jag är FÄRDIIIG!!!!!!!!! bra va, JAG ÄR KUNG, haha 
fan vad jag har slitit, i flera timmar. Fast dt beror nog på att jag nästan inte har gjort någonting alls på lektionerna, men det är faktsikt inte mitt fel, utan folket i klassen som inte kan håll käften stängd. 

Nu ska jag cykla iväg till konfirmations träffen, eller näj, jag måste koka potatis till pappaförst, annars blir han sur.  
undra om det är någon ide att dra dit eftersom det började för 40 minutersen? får la skynda mig och se om jag hinner, jag hinner iallafall med innebandyn senare klockan sju, det är ju bra =)  men nu ska jag kila ... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0