känner inte alls för att skriva .

Om jag ska vara ärlig, kan berätta vad jag och anna har haft för oss igår och idag kan jag.
 Igår: tidigt , vid klockan 12 om det är tidigt ? ) bilade annas pappa in oss till kungsmässan, väldigt snällt av honom.
Jag var lite gnällig på anna , Men jag erkänner JAG HAR MENS och har ont i magen och allt vad det brukar innebära.,  jag inhandlade iallafall två linnen ifrån Zara och anna hon handlade saker för allt vad hon orkade , verkade det som , nej jag skoja, men hon inhandlade , fin klänning till nyår , skor ,leggins , ring *host*  och vi käkade på macedonkan som vanligt , och jag börjar verkligen tröttna det var inte ens gott ,

Det var massa folk , nu såhär i mellandagrna och vi va helt slut efter bara några timmar. Vi sa att vi inte orkade ta bussen hem (höjden av lathet?)och  att min pappa skulle hämta upp oss påväg hem från sitt work. och det blev vid halv sju,
Därför fick vi ta varsin cappucino för att hålla ögonen öppna, helt ärligt så kunde vi säkert ha somnat på en bänk eller mitt på golvet , så trötta var vi, Fast dagen var väldig mysig ändå , det var lite kul att vi klagade på allt och alla, det fick oss på lite bättre humör och skratt för det mest <3

Sedan frägade anna håret på mig, resultatet blev lite för rött men helt okej.  
Vi somnade när klockan började bli tre, pratade om allt möjligt..... snacka skit , det är livet ?  




Nu har jag precis beställt pizza till hela familjen , det blir hawaii för mig :) verkligen gott .
Och senare ska jag med min familj se på Arsenal - mot everton ,. HEJA ARSENAL !  hatar att se på fotboll men det är något speciellt med arsenal , fakstiskt  .-.-.-.-

image21
snygg...............................eller hur? rosicky

Kommentarer
Postat av: Robin

Svar (vad är viktigast hos det motsatta könet):
Okeej :D Samma här, det blir bara jobbigt då (med sånna tjejer)
Gott Nytt år ! =)

2008-01-01 @ 18:08:47
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0