jullov ....

och det i nästan tre veckor frmöve r...........  Jag är inte lite glad över det altså -
och därför ska jag anna linnea och julia till thaien och äta ikväll är det sagt . så jag får ringa till anna och höra hur de blir, 

mina betyg för terminen fick jag idag och det blev vg i det flesta ämnena och två g  .... jag är ganska nöjd fakstikt , med tanke på hur lite jag har pluggat


nu ringer jag anna , pus s s s s  ss  ssss



nu är jag hemma igen och med värsta huvudvärken, därför stack jag ifrån alla lite tidigare . Fast också för att jag inte riktigt var på humör .... Men thaien var jätte mys och maten var godare än godast , jag är nöjd =D

det var dessa tjejer som gjorde kvällen trevlig ,,,,, anna julia astrid linnea jessika och efter en stund kom en annan person med namnet t´herse , och efter det när vi var mätta och belåtna träffade vi caroline molly och natalie ......... massa massa , och nu är jag väldigt trött men jag tänker tvinga mig att se på en film först , dock på datan för att the rest of min famila ser på fotboll,

det blir uptown girls eller openwater 2 ? men  vilken , hur ska jag orka välja ?


image13


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2007-12-19 @ 22:13:55
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: emelie

ha en bra kväll:)

2007-12-19 @ 23:02:09
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0