jag är duktig....






idag har jag städat mitt rum, det tog sin tid men nu är det FÄÄRDIGT!
och dekorerat adventsljusstaken har jag också gjort ;  guldstärna till mig !

FREDAG;
i gårkväll var det lugn kväll, så till där skippar vi snacket, istället dagens händelser ,
 skoldagen slutade fyra men jag hoppade över det två sista lektionerna,
istället tågade jag anna och linnea oss in till göteborg där vi sedan träffa kaiire och wennerberg, härliga girls ! 
vi strösa omkring där i några timmar och gjorde både det ena och det andra.
sedan  käkade på mackedonkan  och en kanelbulle hann vi också med, pendeln på väg hemåt var mycket skoj !

 

dagens töntlista
DAGENS VILL HA:  fint hår
DAGENS KLÄDSEL: mjukis kläder
DAGENS SMINK: inget alls
DAGENS FRISYR: uppsatt i toffs
DAGENS LÅT: adam tensta - MY COOL
DAGENS BÄSTA: sovmorgon
DAGENS PLANER: träffa bästaste anna och linnea
DAGENS ROLIGASTE:  centerstage  grym film =)
DAGENS SAKNAD:  MAMMA
DAGENS DUMMASTE:  vädret usch
DAGENS MISSLYCKANDE: käkat pizza ,
DAGENS DROG: godis
DAGENS KÖP: ingenting
DAGENS HUMÖR :  seg

 nu måste jag göra mig iordning, puss

anna i love you hoe =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0