jaa....

imorgon är det sista dagen i skolan innan jag går på lov och  
snacka om att jag har väntaaaat , det ska bli bäst ! har redan planer till nästa helg, då jävlar . måste dock ta det lite lugnare än förra helgen  , men det tänker jag ej gå in på.............

min dag idag har varit super, men de är för att jag vet om att jag snart är lång ledig ifrån skolan, antar jag.
eller ledig ett tag iallafall----

tisdag. i skolan hade vi julpyssel och det jag åstakom var en ring som gick sönder och ett ljus som ajg dekorerade, efter det pallra jag och veris till maten och schäkade och efter det var det en teater om mobbing med henrik ståhl ifrån bolibompa , där vi också träffade massa folk..........;.,.,.;:;::,.  det var kuuuul. haha han pratde om bajs hela och var helt vild , ?

klockan fem ville anna att ajg skulle komma rill henne och vi promenarede , hur stavr jag??? (stavar*)
ja vi promenerade ner till skytteviken och satte oss och snacka skit och det där,  elr hurrrr annnnnnnnà ? vet du att du är bäst , efter mig ;) Jag älskar dig <3
senare hamna vi framför annas tv med digestive kex med kalles färskost, och tävlade om fem som fick i sig mest , haha och det slutade lika ..... och vi mådde inte dåligt alls efter det  . 


sedan träffa vi linnea och julia och lekte pyrromaner sn stund tills alla begav sig hemåt ...

kiss och bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0