har icke....

skrivit på ett tag, har haft fullt upp med en massa.

ska säga att  de var en mycket trevlig kväll i fredags hemma hos julia med alla girls , herregud vilket drag det var, haha de var helt galet och det kunde inte ha blivit mera dricka,
och ändå drack jag säkert minst........ därför att det tog slut på bara blotta sekunder .--.....,.,.,. de va bajs, nä det va tur =D
skulle upp tidigt nästa morgon och för en gång skull var jag inte bakis nånstans och mådde toppen ..... nästan ! för jag var lite gone när jag var i varberg med familj plus william .
 
höll på att snubbla , i en affärrrr rrr r .... inte pinsamt alls. 
 
och sedan mot kvällen blev det film hemma i astrids hus , det blev THE HITCHER ..........................................................................

så har man har nyligen skrivit ett helt inlägg om alla roliga grejer som har hänt och så gör jag något dumt så att allt bajsar sig,  så det blir bara hälften inlägg

pusss och God Jul
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0